maandag 3 september 2018

Open Geest Open Hart Event


Gisteren ben ik naar Arnhem geweest voor een Stampin 'Up! trainingsdag. Deze dag werd gegeven door mijn Teamleader Michelle Last uit Engeland en Jenni Pauli, zij is een teamleider uit Duitsland. Beide dames zijn mijn grote voorbeelden van demonstratrice zijn voor het mooie product Stampin 'Up!
Maar liefst 97 dames wilden deze dag volgen. De zaal was dus ook gezellig vol! De zaal was prachtig aangekleed door Jenni Pauli. Zij kan dit zo ontzettend goed. De kleurstelling is altijd zo mooi op elkaar afgestemd, zoals wij dat ook met onze Stampin'Up! producen zo mooi kunnen realiseren. 

De tafel met hierop de decoratie zoals de doosjes en de mooie kaart
Deze prachtige kaart geeft onze Statement of my Heart  zo mooi weer! 

To love what we do
and share what we love
as we help others enjoy creativity
and worthwhile accomplishments
...... in this we make the difference
De dag werd rijkelijk gevuld met veel tips en Do's and Don'ts. Veel ervaringen werden gedeeld en ook wensen werden genoemd. Al met al een dag die ik zeer plezierig, inspirerend en leerzaam vond. Ook leuk natuurlijk om weer collega's uit het hele land te ontmoeten. Soms ken je elkaar al jaren van naam en van een foto. Niets is zo leuk om elkaar nu de hand te kunnen schudden! 

Een viertal demo's gaven een demo over time management, recruting, hoe vind in klanten en social media. Veel nuttige informatie! Anne-Marie Breurkes vertelde over hoe zij mensen enthousiast maakt voor haar workshops. Om haar blog te bezoeken vind je onderaan dit hoofdstuk de link van haar blog.


Michelle en Jenni waren onvermoeibaar en bleven enthousiast vertellen. Beide dames hebben ook een blog. Onderaan dit hoofdstuk geef ik je de links van de blogs om ook eens bij hen te kijken.


Twee keer was er even tijd voor stempelen. Twee kleine projecten konden we maken en eventueel gebruiken voor het zelf thuis geven van een workshop. Ontzettend simpel, maar zo leuk en bruikbaar! 



Ook de bekende verloting ontbrak natuurlijk niet. Helaas geen prijs, maar dat mocht de pret niet drukken. 


En natuurlijk wil je graag met de beide dames op de foto! Dankzij demonstratrice José Hoogeveen heb ik nu een mooie foto! José heeft ook een blog met veel mooie creaties! Ook deze link ga ik geven. Laat je inspireren met al de mooie creaties gemaakt door demonstratrices met onze Stampin 'Up! producten.

Links is mijn lieve Teamleader Michelle Last en rechts is de o zo getalenteerde Jenni Pauli.

En dan komt de groepsfoto! Wat leuk om altijd de hele groep op de foto te krijgen. 


Dankzij deze dag ben ik weer even gemotiveerd om mijn social media weer op te poetsen en mijn voorbeelden te fotograferen en te tonen op deze blog. Je hebt soms weer even een zetje nodig.
Ik hoop dat je af en toe weer even komt kijken!

Zoals beloofd geef ik je hierbij de links:

Michelle Last                    https://www.michellelast.co.uk/
Jenni Pauli                        https://paulinespapier.de/stampinup-ideen-blog/
Anne-Marie Breurkes       https://mooivanpapier.nl/
Jose Hoogeveen                http://www.stampintreasure.nl/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten