woensdag 3 januari 2018

De nieuwe voorjaars - en zomercatalogus is er!


Dat de voorjaars en zomercatalogus er is betekent ook Sale - A Bration!

En dat betekent GRATIS producten!

Persoonlijk vind ik dit de leukste periode in het jaar. Ik ga dus ook proberen workshops te geven voor jullie. Afgelopen tijd heb ik heel weinig tijd vrij kunnen maken voor het stempelen en dat is zo jammer!

Ik heb de afgelopen tijd veel kerstkaarten gemaakt en gelukkig veel op tijd op de post kunnen doen. Veel inspiratie heb ik gehaald van Pinterest. Er zijn zulke prachtige voorbeelden met onze stempels van Stampin 'Up! Ga er ook maar eens kijken! Stampin 'Up! op Pinterest


De nieuwe catalogus is al in jullie bezit of als je wilt kan in je bezit komen. Weer veel nieuwe leuke producten zijn er weer. Ik ben enthousiast en heb al wat nieuwe producten mogen bestellen.


Tijdens de Sale-A-Bration mag je bij iedere bestelling van € 60 een gratis product uit de Sale-A-Bration flyer uitzoeken. Bij dit artikel staat dit teken
En dit jaar is het nog weer veel leuker geworden! Bij een bestelling van € 120 mag je zelfs de items bestellen met dit teken! Er is zelfs een leuke thinlit set met drie woordjes!! Deze thinlits passen weer erg leuk bij een hele leuke stempelset, Amazing you.


Zo zien de thinlits eruit! 




SAB Flyer inzien

Er is ook weer nieuwe Nederlandse set. Deze set 'Beste Wensen' kun je gratis verdienen bij een bestelling van € 120! Dit is toch echt een kans een mooie NL set te krijgen.


En er zijn nog meer Nederlandse sets uitgekomen! Deze sets kunnen gewoon worden besteld.




Bij deze sets zijn ook snijmallen bij te bestellen. De stempels samen met de thinlits zijn een erg mooie combinatie vind ik. 


Ook is er weer een hele gave Kit door Stampin Úp! bedacht! De Lots of Happy Kit! DE kit is helemaal compleet, dus met inkt, potloden, stempelblokje, enveloppen enz. Maar liefst 20 kaarten kun je maken. Bestel de kit en je kunt gelijk aan de slag! Heb je e smaak te pakken en wil je meer? Er is een navulpakket (Refill) te bestellen! Dus je kunt ook 1 basispakket bestellen met navulpakketten. Zo kun je gezellig samen aan de slag. 



Binnenkort houd ik een leuke party om jullie veel van de nieuwe items te laten zien, Tijdens een leuke Make & Take kunnen jullie zelf even aan de slag. 

Hou mijn Facebook en mijn blog in de gaten!  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten