zondag 15 juni 2014

Stampin' Up! organiseert een leerzame dag voor alle demonstratrices in Nederland

 
Gisteren ging ik samen met mijn Upline Christa Halbesma naar Houten. Stampin' Up organiseerde een Landelijke dag voor alle Demonstratrices in Nederland.
We hadden er ontzettend veel zin in!
Toen we arriveerden en de zaal binnenkwamen waren er bij Van der Valk inmiddels al zo'n ongeveer 160 demonstratrices aanwezig. Wat een druk bezocht evenement!
 
Tijdens zo'n bijeenkomst mag je ook Swaps ruilen. Een klein aardigheidje maak je om je collega te inspireren. Ik vind het nog een hele kunst om een inspirerend swapje te maken. Het is eerst al inschatten hoeveel swapjes je gaat maken en dan ook nog eens je tijd goed in te plannen om ze allemaal te maken en er wat lekkers in te stoppen! Het is uiteindelijk productiewerk! Het is me gelukt om 54 stuks te maken. Wat ik ruilde, was weer super! Ik vind het nog steeds allemaal kleine cadeautjes! Ik heb een klein reepje in de swap gestopt.
 
Dit was mijn swap:

 
We kregen veel informatie deze dag, heel veel. Zo werd de nieuwe indeling van de catalogus doorgenomen en door Charlotte Harding werden verschillende presentaties gegevens over onder andere de nieuwe Blendabilities en Project Live. Ontzettend leuk om te zien en te horen! Op You Tube kun je verschillende filmpjes zien waar Charlotte de Stampin 'Up! producten demonstreert. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.
 
Ook waren verschillende demos gevraagd om alvast met de nieuwe producten te werken. Op de inspiratietafel waren ze uitgestald. O, je wilt eigenlijk gelijk aan de slag met al die nieuwe stempelsets! Ontzettend leuk om te zien wat je allemaal weer kunt maken met de nieuwe materialen.
 
Twee demos gaven een live demo. Carolien en Mariska gingen op het podium aan de slag met de nieuwe stempelset Traveler en de File Tabs. O, wat een inspiratie krijg je hier van!
 
Caroline van Straaten en Mariska van der Linden op het podium
 
 
Het ontzettend leuke boekje gemaakt door Caroline van Straaten
 


Een heel leuk kaartje gemaakt door Mariska van der Linden
 
Na de lunch die overigens zeer goed smaakte werd er een groepsfoto gemaakt van alle Pinkies. O, de gezelligheid spat er af!
 
 
 
 
Ook was er natuurlijk de Prize Patrol. De laatste ronde was helemaal spannend, want er werden vijf Golden Tickets verloot voor de Conventie in Brussel die wordt gehouden op 17 en 18 oktober 2014! En ja nummer 115 had ik die ochtend gekozen bij entree. Yes, ik won! Ik ga dus, na thuis te hebben overlegd, naar de Conventie 2014 in Brussel! YEAH!! 
 
 
 
Hierna zijn we na nog genoten te hebben van een geweldig dinner met een hele groep van de Pinkies, moe en voldaan huiswaarts gekeerd.
 
 
We hebben veel gehoord, geleerd en vooral genoten!
 
Binnenkort vertel ik meer over de nieuwe catalogus vol met Stampin' Up! artikelen. Wil je alvast een nieuwe catalogus in de ontvangen? Laat het me weten door me even een e-mail te sturen!
 
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten