zondag 13 september 2009

Art journey's nieuwe stempels!







Art Journey bracht dit weekend haar vier nieuwe stempelsheets uit. We gingen niet naar de Stempelmekka, maar tijdens dit weekend stonden de deuren van Art Journey in Sleen wijd open. Je kon maar liefst drie gratis make and takes volgen. Onder het genot van koffie, thee met wat lekkers kon je heerlijk winkelen (met 10% korting!) en genieten van de geweldige voorbeeldkaarten gemaakt met de nieuwe stempels. Buiten was de tent opgezet en tussen de middag was er soep met stokbrood! Kortom, de stempelliefhebber kon zich er de hele dag vermaken. We werden gewoon heerlijk verwend door Louise! Een weer echt super, gezellig weekend!

Ik heb ook heerlijk mogen werken met de nieuwe stempels. Geen kaarten, maar de stempels gebruikt op hout en op canvas. Kijk maar!

Over 14 dagen gaan we naar de Creabeurs in Hardenberg! Ik heb er weer zin in, en geloof me, ook daar wordt het weer gezellig!






3 opmerkingen:

  1. Je projectjes zijn echt heel erg mooi. Ik heb ze in het echt mogen bewonderen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hillie, Toppie meis wat je met de nieuwe stempels gedaan hebt. Maar... dat wist je al.
    Ik heb je gevonden zoals je ziet en hoop je
    staks in Hardenberg weer te kunnen begroeten.
    Zeker weten dat het gezellig wordt.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke frisse nieuwe blog, zie ik. Heb 'm al bij mijn bloglijst ;-)
    Mooie projecten heb je weer gemaakt. Ik heb ook zo'n spiegeltje van de Aaaction. Ik moet 'm alleen nog afmaken. Ik hoorde dat het erg gezellig was afgelopen weekend. Ik ben benieuwd wat aan je aan Betty hebt meegegeven.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen