zondag 5 januari 2020

We pakken de draad weer op

Ik schrik er best van. Mijn laatste post was van februari 2019. Oei dat is al weer lang geleden.

We pakken de draad weer op.  Er is best veel verandert!

We zijn verhuisd naar een ander dorp en wonen ook in een heel ander heel ander huis, ... een boerderij. Maar er moet wat aan gebeuren. We gaan er voor. Stap voor stap gaan we de ruimtes aanpakken. Het gaat tijd kosten.

De boerderij

Het prachtige uitzicht

Ook nog even een foto van onze oude woning die nu in de verkoop staat


Nieuwsgierig naar deze woning. Klik hier om de foto's van Funda te zien. De woning staat nu 6 weken in de verkoop. Duimen dus..


We zijn inmiddels druk bezig in de boerderij. Eindelijk na vier maanden hebben we internet en dus ook weer TV. Wonen in het buitengebied betekent niet zo maar de beschikking over internet. 


Gelukkig is het aangelegd en klaar.  

Ook aandacht voor de tuin natuurlijk. De tuin is groot. We hebben een heleboel onkruid verwijderd. Tijd om ook aan de toekomst te denken en we hebben daarom drie bomen gepland. Twee appelbomen en een perenboom. Hoe leuk wordt dat straks!





De woonkamer is bijna klaar. Een wand moet nog in de behang maar daar wachten we mee tot ook de andere kamers zover zijn en dan behangen we alles in een keer. 

Maar wel een kerstboom met de kerstdagen! Onze eerste kerst in onze nieuwe woning. Er hing een speciale kerstbal in de boom, maar daarover later meer. 


Met een nieuwe houtkachel in de woonkamer! 


Helaas viel mijn moeder enkele weken geleden in de stad. Ze werd met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en moest daar blijven voor verdere onderzoeken. Mijn zus en ik bleven om en om bij haar en gelukkig is ze aan de beterende hand. 


In het ziekenhuis kreeg ze ook Sinterklaas op bezoek 

Ze verblijft nu in een revalidatiecentrum in Asen. Het gaat goed, dus hopelijk binnenkort naar huis! 



Onze kamer. Nog niets aan de muren. We zijn druk op zoek naar een schilderij! 



De achterste wand krijgt dus nog een behangetje en onder het raam moet de radiator worden teruggeplaatst.


Ondertussen gaat ook het gewone leven door. Werken, evenementen, feestdagen en verjaardagen. Alles komt voorbij en de dagen vliegen om.


Stampin' Up!

Tja, stempelen is wel heel erg naar de achtergrond getreden. In de eerste plaats  kwamen al mijn stempelmaterialen in een verhuisdoos. Dus niet voor het grijpen. We gingen eerst aan de slag met de oude woning die natuurlijk nog wel wat verbeterslagen moest ondergaan. maar we zijn tevreden met het eindresultaat en wachten nu op een koper, er hoeft er maar een te zijn.

Inmiddels een groot deel van mijn hobby materialen uit de dozen gehaald. Gelukkig zijn de kasten van de oude bewoner blijven staan, een prachtig dressoir en een soort van een buffetkast. Misschien nog een keer een kwastje verf. Ik maak er op dit moment dankbaar gebruik van. 




De nieuwe voorjaarsgids is inmiddels ook uit en ook een aantal nieuwe NL stempelsets. Ik plaats binnenkort de flyers van de nieuwe NL sets! 

Mocht je alvast een kijkje willen nemen klik dan hier! En let op: Het is weer Sale A Bration! Dus bij een bedrag van € 60 mag je weer een item kiezen uit de Sale-A-Bration gids! 

In een nieuwe blogpost zal ik meer posten! Mocht je daarop niet willen wachten, neem dan even contact met me op! 
Om de gidsen alvast in te kijken kun je hier klikken en de gids inkijken die je wilt zien.
De gratis item zie je in deze flyer

Binnenkort meer nieuws!














1 opmerking: