dinsdag 5 januari 2016

Wordt ook een Onafhankelijke Demonstratrice bij Stampin' Up!



Ben je ook dol op de materialen van Stampin'Up!? Heb je ook regelmatig een groot wensenlijstje?

Nu dan is het misschien nu het moment om ook in te stappen als demonstratrice. Gedurende de Sale A Bration (SAB) periode betaal je om in te stappen € 129. Je mag voor een bedrag van € 175 aan materialen uitzoeken. Nu, tijdens de SAB mag je maar liefst voor € 220 aan producten uitzoeken!

Ik word ook demo! Klik op de link om je te kunnen aanmelden als demo! Je krijgt er geen spijt van!



Vind je het leuk om met een aantal vrienden, collega's of familieleden een gezellige workshop te organiseren wordt dan voor een keer gastvrouw. In overleg met je bespreek ik graag de mogelijkheden. Ook tijdens de SAB is hier een leuk extra aan te verdienen. Verkoop je tijdens deze party meer dan € 275? Dan krijg je naast de normale rewards, nu € 27 extra! 

Maar natuurlijk kun je ook gewoon je spulletjes bij mij bestellen. In de SAB periode kan ik je bestelling opnemen en bestellen. Ben je alleen met een bestelling dan overleggen we even voor wat betreft de verzendkosten. De gidsen vind je door op de link te klikken  Actuele gidsen

Tijdens de SAB mag je bij een bestelling van € 60  een gratis item uit de SAB brochure uitzoeken! Bij een bestelling van € 120 zelfs 2 items en zo gaat het verder. Hoe leuk kan het zijn!  Heb je wensen en wil je een bestelling plaatsen? Je mag me bellen, maar je mag natuurlijk ook een e-mail sturen. Je kunt mijn gegevens hier vinden. Ik neem dan snel contact met je op.


Heb je nog vragen? Laat het me weten!




De lijfspreuk van Stampin'Up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten