woensdag 9 december 2015

Binnenkort is het zover!


**VOL**

Heb je je niet aangemeld en zou je toch een keer een workshop willen volgen, neem even contact met me op! 




Op zaterdag 16 januari 2016 hou ik een inloopmiddag! Je kunt gezellig langskomen om de nieuwe catalogus te zien. Met een kleine Make & Take en onder het genot van een kopje thee/koffie met wat lekkers kunnen we gezellig even bijkletsen.

Vanaf 5 januari 2016 start ook weer de geweldige leuke Sale-A-Bration! Wat betekent het ook al weer?

Je wordt extra verwend als je wat besteld in deze periode. Bij een bestelling van € 60,00 mag je iets uitzoeken uit het leuke SAB boekje! Er staan weer SUper leuke stempelsets in!

Ik vraag een kleine vergoeding van € 7,50 voor deze middag.

De inloopmiddag is van 13.30 tot 16.30 uur.

Ook kunnen natuurlijk overleggen of het leuk is wat bij jou thuis te organiseren. Ook in de SAB periode is het aantrekkelijk om een party te geven bij je thuis.Vraag me als je meer informatie wilt of kom naar de inloopmiddag!

Wil je ook gezellig langskomen? Stuur me even een mail; hillie.deboer@gmail.com. Niet vergeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten