zondag 1 maart 2015

Ik doe mee!

Ik heb me op het allerlaatste moment aangemeld voor een 'verrassings' pakketje van

You Can Create It! 

Toen ik de envelop ontving met een leuke inhoud ben ik aan de slag gegaan. Het viel niet mee, want je moet best even een inspanning leveren om iets leuks te maken.

Maar wat een leuk initiatief!!

Beetje dom ben ik wel geweest, want ik heb geen foto gemaakt van de inhoud van de envelop. Sorry!
Ik kan je dat dus niet laten zien, maar wel wat ik heb gemaakt.





De dames achter dit leuke initiatief zijn Inge Groot en Caroline van der Straaten. Ze maken prachtige dingen. Kijk maar eens op hun blog en laat je inspireren.

Hieronder vind je de linken naar hun blog,

De blog van Caroline vind je Hier
De blog van Inge vind je Hier

Lijkt het je ook leuk om een materialenpakketje te ontvangen en je te laten uitdagen tot het maken van een kaart die je vooraf niet had bedacht? Informeer of meld je aan voor de maand maart 2015 op onderstaande link!



1 opmerking:

  1. Prachtige kaart...die binnenkant....wauw!!!! Dat is echt heel verrassend!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen