zondag 14 september 2014

De nieuwe herfst en winter catalogus is er

De Herfst -Winter catalogus van Stampin' Up! is er weer! Ontzettend leuke stempelsets en kits zijn er. Een Kerstkaartje maken wordt weer een waar feestje!
 
Op dit moment zijn wij thuis druk aan het verbouwen dus ligt alles even stil. Ik hoop in oktober druk aan de slag te kunnen met de leuke spulletjes. Mocht je een bestelling willen doen, mail het me even en ik kan voor je bestellen. In oktober ga ik een Kerstworkshop organiseren. De datum is nog niet geprikt, maar ik laat het jullie weten, zodra de verbouwing klaar is!
 
Wil je ook deze catalogus in je bezit hebben, laat het me even weten. Ik stuur een exemplaar naar je toe!  Mocht je een bestelling doen dan betaal ik de verzendkosten.
 
 
Wil je de catalogus digitaal bekijken? Dat kan hoor! Klik hier
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten