dinsdag 28 januari 2014

Party Time! Sale - A - Bration 2014!!


Het is begonnen!! 
Sale-a-Bration bij Stampin 'Up!
 
Sale-A-Bration
 
De leuke gids die bij de Sale-a-Bration folder hoort,  is er. Er staan ontzettend leuke geschenken in. Hoe krijg je zo'n geschenk? Bij een bestelling van € 60 mag je 1 leuk geschenk uitzoeken. Bij € 120 twee en zo gaan we door!

Wil je de folder inzien? Klik maar op deze SAB link en voor de voorjaarscatalogus klik je hier



 
Spring catalogus

Heb je iets gezien en wil je dat artikel graag hebben, schroom dan niet en neem contact met me op. Ook kun je me een mail sturen als je graag een brochure in de brievenbus wilt ontvangen.
  
Op Pinterest kun je al veel leuke inspirerende voorbeelden vinden die gemaakt zijn met de nieuwe materialen van Stampin 'Up! Op mijn pinterest bord staan er al verschillende. Neem gerust een kijkje. Je kunt me vinden door op deze link te klikken.

Wil je contact met me opnemen dan vind je hier mijn gegevens.

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten