vrijdag 11 oktober 2013

Nieuw speeltje voor mijn camera

Op 1 september jl. was ik 12,5 jaar in dienst bij mijn werkgever. Helaas was mijn werkgever dit heugelijke feit vergeten en moest ik ze er aan herinneren. Beetje sneu natuurlijk, maar dit soort dingen overkomt me mij wel vaker.
Nog meer sneu was dat, toen we het gebakje met de koffie op hadden, ik via een collega moest ontdekken dat bij dit feestje ook cadeaubonnen horen. Nu, ook daar mijn werkgever maar op geattendeerd.

Al heel lang wilde ik graag een nieuwe lens die voor mijn camera. Dit was de kans om de lens te kunnen kopen. Best een leuk cadeau voor dit jubileum.
Nu nog even leren spelen met de lens. Herfst is een heel mooi, kleurrijk seizoen. Het moment om op pad te gaan. Fotograferen is leuk om te doen! Ik heb er veel zin in.

AF70 - 300 mm F/4 - 5.6 Di


5 opmerkingen:

  1. Leuk Hillie, heel veel plezier ermee ! En nog gefeliciteerd met je jubileum !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst proficiat met je jubileum Hillie. En je hebt er echt iets moois voor gekocht! Ik hoop dat je er nog vele jaren erg veel plezier van zult hebben.. en dat we je foto's nog vaak mogen bewonderen..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum, Hillie. Super hoor, prachtige lens. Daar kun je heerlijk mee spelen!!!
    Groetjes en een fijn weekend. Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Hillie!
    Hopelijk veel mooi "fotoweer", zodat je de herfst kan vastleggen met deze prachtige lens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je jubileum en geniet van het fotograferen, kan nu goed met je nieuwe lens.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen