donderdag 8 april 2010

Een Award!


Geweldig, een Award gekregen van Maria. Ik ben nooit zo goed in het ontvangst nemen van een Award. Maar ik vind het nu leuk om het jullie te laten weten! Het is toch een cadeatje!

Ik moet voor deze Award iets over mezelf vertellen, dus bij deze doe ik dat:
Ik woon in het mooie Drenthe,dicht bij de Duitse grens met mijn grote liefde Ronald en samen hebben we twee prachtige meiden van 15 en 13 jaar.
Ik werk al 31 jaar lang in de drinkwaterwereld en doe dit fulltime. Ik heb een grote passie voor stempelen en scrapbooking. In mijn vrije tijd ben ik ook regelmatig te vinden bij Art Journey in Sleen. De mooiste en gezelligste stempelwinkel van Nederland!

Ik geef deze Award door aan: Liesbeth, Tineke, Jeanet, en Deborah, omdat ik niets met haar Award heb gedaan.

Maar vanaf nu beloof ik dat als ik een Award krijg, deze ook zal beantwoorden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten