woensdag 24 februari 2010

Memories



Twee heerlijke foto's! Helaas zijn de originele foto's verdwenen. Ik vond nog twee foto kopieen en heb deze gescand om ze toch digitaal te krijgen. Hopelijk vind ik de tijd om een cursus te volgen in photoshop. Eerst maar even zo.

Misty en Britt waren veel bij mijn ouders toen we beiden nog werkten. In de winter, als het flink had gevroren konden ze vlak bij mijn ouders op een sloot schaatsen.
Deze twee foto's zijn inmidels wel 10 jaar oud. Ik vind ze schitterend!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's ! Wat een kleine meiden nog, is nu wel anders ! :-D
    Heb je al een idee voor een mooie layout ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's en wat een geluk dat je de copiƫn nog had. Ik ben benieuwd wat voor inspiratie je dit geeft

    BeantwoordenVerwijderen