maandag 5 oktober 2009

Een afscheidscadeau








De collega's van het waterlab hebben mij echt verwend tijdens mijn afscheid! Een heel gezellig etentje in een herberg en een heel leuk afscheidscadeau. Het was helemaal top! De hele groep (helaas waren er twee collega's niet) gaf gehoor aan de uitnodiging om 's avonds mee uit eten te gaan. Met een heuse speech van mijn manager heb ik afscheid kunnen nemen van de groep. We hebben een heel jaar heerlijk met elkaar gewerkt. Het cadeau was echt leuk bedacht: Houten theedozen van verschillen formaten en in menige doos zat een leuke verrassing. Kom er maar eens op!

Ik ben blij met de dozen. Het is een leuke klus om van best wel een beetje saaie theedoos, een hele leuke, persoonlijke en gezellige theedoos te maken! Ik vermaak me de best komende tijd.

Op 19 november gaan we 's avonds een workshop doen met het bepakken en bestempelen van theedozen. Ik heb er al zin in!

De volgende ochtend werd iedereen per mail uitgenodigd voor koffie met gebak in de kantine. Op de monitor werd een foto van me getoond, die 's ochtends van me was gemaakt! Ik dacht nog dat ze het fototoestel even moest leren kennen! Het was een geweldig jaar bij het lab! Ik geloof ook dat we af en toe nog wel eens contact hebben!
Mijn nieuwe baan wordt ook weer een nieuwe uitdaging. Wellicht kan ik daar binnenkort ook wat leuks over vertellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten